Direct naar de contentDirect naar de footer

Waarom vinden we service zo belangrijk?

Bij Yuki dragen we onze partners hoog in het vaandel en doen we er alles aan om onze service te optimaliseren, zodat jij de gewenste resultaten kunt boeken om jouw doelstellingen te verwezenlijken. We werken daarom steeds op jouw maat en vertrekken vanuit de behoeften en wensen van jouw kantoor. Het gaat om jou, toch? En wij zorgen ervoor dat je er niet alleen voor staat! Naast verschillende vormen van service zoals onze doorlopende ondersteuning, software-opleidingen of automatisatietrainingen, denken we ook strategisch met je mee. Het gaat immers niet alleen om de implementatie van een nieuwe boekhoudsoftware, maar ook om de interne processen te stroomlijnen, om extra groeikansen te spotten en om een toekomstgerichte partnership aan te gaan. Da’s de Yuki way!

Zeer tevreden van de software en service van Yuki. Een duidelijke meerwaarde!

Medewerker van DN Afinance

Hoe werkt de ondersteuning van Customer Support? 

Bij Customer Support staat er een topteam voor je klaar om al je persoonlijke vragen of opmerkingen te beantwoorden. Vanaf je Yuki-opstart krijg je immers volledige toegang tot onze support-omgeving, zodat je voortdurend kunt terugvallen op onze expertise en service. Naast onze uitgebreide hulppagina’s, tutorials, video’s en FAQ-secties, is het ook perfect mogelijk om ons te contacteren. Kortom, is er iets niet helemaal duidelijk of kan je extra hulp gebruiken? Let us know! Dan bellen onze gedreven support-medewerkers je met plezier op, beantwoorden we je vraag uitgebreid via mail of sturen we een verhelderende video waarin je vraag stap-voor-stap beantwoord wordt. Da’s pas service!

Hoe helpt Customer Success jou?

Waarbij het bij veel softwareleveranciers stopt bij het voorzien van opleidingen, helppagina’s en trainingen, gaat Yuki met plezier een stapje verder in onze service. Hoe? Via een persoonlijke sparringpartner: je Customer Success Professional! Deze Yuki-medewerker heeft niet alleen heel wat praktijkervaring, maar kent ook gegarandeerd een boekhoudkundige achtergrond. Bovendien ondersteunden onze negen Customer Success Professionals al meer dan 2000 accountants tijdens hun onboarding: da’s best wat ervaring, toch?! Zo gaat er geen onnodige tijd verloren, leer je meteen de best practices uit de sector kennen, zet je de juiste stappen voorwaarts en… behaalt je kantoor z’n vooropgestelde doelstellingen! Via deze link ontdek je alles over onze onboarding!

Enorm goed boekhoudpakket met vele mogelijkheden. Naast een ambitieus Succes-team is er ook een super snelle Support-afdeling die voortdurend klaar staat om te helpen!

Medewerker van Moore

FAQ

Wil je meer weten over onze Yuki-software?