Direct naar de contentDirect naar de footer

Overstappen naar een nieuwe boekhoudsoftware? Dat schrikt veel kantoren af. Nochtans hoeft dit niet, want… wanneer je deze implementatie stapsgewijs en op je eigen tempo aanpakt, haal je er gegarandeerd het maximale rendement uit! Een nieuwe boekhoudsoftware biedt immers tal van groeikansen en opportuniteiten: een efficiëntere backoffice, snellere werkprocessen, een toekomstgerichte werkwijze, een winstgevender verdienmodel én een sterkere marktpositie. What’s not to love?!

Wil je misschien overstappen naar een nieuwe boekhoudsoftware? Dan zijn er een aantal zaken om zeker mee rekening te houden. Hoe verloopt een onboarding concreet? Hoe neem je je personeel en je klanten mee? Welke invloed heeft de overstap op je kantoor? En welke technologieën spelen een belangrijke rol? Deze verhelderende blog vol tips om je onboarding te vergemakkelijken zet jou alvast op goede weg. Zo kan jij de overstap naar een nieuwe boekhoudsoftware vereenvoudigen… én optimaliseren! 

Het personeel

De klanten

Het kantoor

De technologieën

Succesvol overstappen naar een nieuwe boekhoudsoftware?

Je merkt het: er komt toch wel wat kijken bij een overstap naar een nieuwe boekhoudsoftware. Wil je weten hoe onze Yuki-boekhoudsoftware precies werkt? Hoe Yuki je stap-voor-stap begeleidt tijdens dit proces? Hoe onze Customer Success Professional persoonlijk voor je klaar staat? En hoe ons Customer Support Team ervoor zorgt dat jouw kantoor probleemloos de vruchten van de nieuwe boekhoudsoftware kan plukken? Plan dan meteen een demo in en samen zorgen we voor een vlotte, efficiënte én renderende overstap.

Happy onboarding!

Wil je meer weten hoe onze experts je stap voor stap helpen bij de overgang?