Direct naar de contentDirect naar de footer

Waarom vinden we Support zo belangrijk?

Of je nu accountant, financieel verantwoordelijke of ondernemer bent, of je nu juist met Yuki startte of al een tijdje klant bent: bij Yuki staan al onze klanten centraal in alles wat we doen. Ons Customer Support Team doet er dan ook alles aan om jou zo goed mogelijk te ondersteunen bij al je vragen, opmerkingen of problemen. Neem een kijkje naar onderstaand stappenplan en… laat je door onze Customer Support medewerkers ontzorgen van A tot Z! 

Jouw go-to partner: onze 24/7 Selfservice-support

Met ons uitgebreide assortiment aan Support-pagina’s word je binnen de kortste keren een echte Yuki-expert. Je vindt hier immers gemakkelijk zelf alle essentiële informatie terug over onze software - en dat altijd en overal! Deze 24/7 self-service is niet alleen goed doorzoekbaar en efficiënt te gebruiken, maar geeft aan de hand van 600 korte en duidelijke teksten, video’s en webinars ook antwoord op al jouw FAQ’s.  

Kortom, zit je met een vraag over onze software? Dan vormt deze verhelderende informatiebron jouw perfecte partner-in-crime!

On the spot: specifieke guidance via de software

Werk je in onze Yuki-software en loop je ergens tegenaan? Geen enkel probleem! Yuki heeft namelijk een interne, efficiënte en gebruiksvriendelijke communicatietool geïmplementeerd in de software om je vraag meteen te kunnen beantwoorden. Specifieke problemen vragen om specifieke oplossingen - en laat dat nu juist de kracht zijn van deze interne softwaretool!

Via het I-icoontje (en vervolgens de ‘Help’-knop) krijg je, naast een aantal relevante Support-pagina’s ter suggestie, ook een handige zoekbalk om nog gerichter te zoeken. Zo krijg je meteen een concreet antwoord op je vraag - en dat in de software zelf!

Een extra troef: persoonlijk contact met Customer Support

Vanuit Yuki kan je ook rechtstreeks contact opnemen met ons Customer Support Team. Dat doe je zo:

  1. Klik in onze software op het bovenste I-icoontje en vervolgens op ‘Help’.
  2. Druk op ‘Contact met ons opnemen’, vul de vereiste velden in en stel je vraag.
  3. Sit back & relax! Ons Customer Support Team neemt spoedig contact op!

Bel je ons toch liever op? Dat snappen we volledig. Je kunt altijd een voicemail inspreken met een gedetailleerde beschrijving van je vraag of probleem. Onze Yuki-experts nemen dan spoedig contact met je op. Geen wachtrij, geen belmuziek, geen tijdverlies, maar wél… een medewerker die jou contacteert met een concrete oplossing op maat. Lees hier meer waarom we deze werkwijze hanteren.

Je merkt het meteen: bij Yuki sta je er als accountant of ondernemer nooit alleen voor - en da’s the Yuki way!