Pricing

Yuki bestaat voor verschillende soorten ondernemingen en boekhoudkantoren. Om te bepalen welk abonnement het beste bij jou past, laten we zo transparant mogelijk zien wat in elk aanbod is inbegrepen. Kies het abonnement dat bij jouw noden past.  

 

Professional

In al onze formules heb je standaard een onbeperkt aantal boekhoudlicenties, toegang tot onze supportdienst én een grondig onboarding- en digitaliseringstraject, gegeven door onze experts. Kijk hieronder wat je extra ontvangt bij de Professional-formule.

Inclusief
  • Een onbeperkt aantal dossiers

    Dankzij Yuki kan je een onbeperkt aantal dossiers boekhoudkundig behandelen.

  • Yuki-portaal

    In het Yuki-portaal krijg je een overkoepelend overzicht van alle openstaande to do’s. Zo heb je algemeen op kantoorniveau steeds vat op je workflow. Je krijgt drie verschillende portalen, te gebruiken voor verschillende vestigingen of klantsegmentatie. Je klant krijgt steeds gratis een standaardlogin, zodat deze digitaal documenten kan aanleveren.*

  • Automatische kwaliteitsmonitor voor al je dossiers

    Dankzij deze dagdagelijkse en geautomatiseerde controle krijgt iedereen binnen je kantoor een zicht of klanten up-to-date, volledig en correct zijn bijgewerkt.

  • Diepgaande analyse en managementmogelijkheden

    Dankzij het Yuki-portaal wordt er nu ook managementdata voor jou bijgehouden. Dit gaat van automatisatiegraad op kantoorniveau tot workload per medewerker. Zo heb jij nu ook meer zicht op de werking van je kantoor.

White label

In al onze formules heb je standaard een onbeperkt aantal boekhoudlicenties, toegang tot onze supportdienst én een gedegen onboarding- en digitaliseringstraject, gegeven door onze experts.

Inclusief
  • Alle voordelen van de Professional-formule

    plus onderstaande extra’s:

  • Eigen (aparte) server

    Yuki heeft voor jou een aparte server. Zo moet jij je geen zorgen meer maken (of dit nu gaat over snelheid, veiligheid of elk ander probleem) over je server.

  • Personalisatie-opties

    Personaliseer de Yuki-omgeving van je klanten. Zo melden zij zich aan in een gebrande omgeving die helemaal aansluit bij de huisstijl van jouw kantoor.

  • Eigen URL

    Bij een gepersonaliseerde Yuki-omgeving hoort ook een gepersonaliseerde URL.

  • Dynamische workflow

    Heb je verschillende vestigingen van je kantoor en dus ook verschillende Yuki-portalen? Dankzij de dynamische workflow krijg je bij het inloggen een overzicht van al je openstaande to do’s over alle vestigingen heen.

Optionele modules
ING Business Connect

Laat je verwerking nu nog vlotter gaan dankzij onze koppeling met ING.

5 per maand
Vreemde Valuta

Vreemde valuta maken jouw werk niet langer ingewikkeld. Bedien jouw klanten eenvoudig in elke munteenheid.

10 per maand
Webservices

Dankzij het gebruik van Webservices kan Yuki met andere softwares communiceren (CRM-tools, webshops, rapportage software,…). Met Yuki Webservice kan je deze service uitbreiden naar dagelijks 1.000 tot 5.000 webservice calls.

10 per maand
Webservices +

Maak je liever méér gebruik van onze webservices? Met Yuki Webservice + kan je deze service uitbreiden naar dagelijks 1.000 tot 10.000 webservice calls.

100 per maand

Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW. 

*Een vaste administratiekost van €7,50 per maand wordt aangerekend per ondernemingsnummer.

Wil je graag meer info over de Yuki-software en wat het voor je kantoor kan betekenen?

Dan nodigen we je graag uit voor een vrijblijvende afspraak met een van onze experts.