Starten met Yuki?

Jouw persoonlijke Yuki-coach staat altijd mee aan de zijlijn.

Kies voor een uitgebreide, persoonlijke onboarding bij Yuki

Bij elke strategische nieuwe stap die je neemt, ga je niet over één nacht ijs. En ook niet alleen. Het beste recept voor succes? Een geoliede tandem met een vastberaden projectleider aan het stuur, geflankeerd door een Customer Success Professional  van Yuki als copiloot.

Kies daarom voor de uitgebreide onboarding bij Yuki voor heel je kantoor. Je krijgt steeds een toegewijd Customer Success en Support team toegewezen. En we voorzien een uitgebreid en persoonlijk onboarding traject zodat we alle betrokken medewerkers meekrijgen in de implementatie en verandering.

Wat betekent dit nu concreet?

In de eerste kick-off meeting stellen we een plan op maat op voor jouw kantoor. Hier bespreken we hoe jullie de toekomst van het kantoor zien, waar jullie vandaag tegenaan lopen en waarom er dan voor Yuki gekozen is. Samen bepalen we hoe we de implementatie en verandertraject zullen vormgeven. We maken kennis met elkaar en bespreken jullie motivatie om voor Yuki te kiezen en wat jullie vooropgestelde doelen zijn.

Vervolgens organiseren we een Start-up Day met geselecteerde medewerkers om Yuki op een duidelijke en krachtige manier te lanceren binnen het kantoor. Op deze dag wordt ook de toegewijde Customer Success Professional voorgesteld. Deze Customer Success Professional gaat dieper in Visma | yuki als bedrijf en de waarom van Yuki. We zoomen ook in op de accountancy markt en wat concreet de opportuniteiten van digitalisering zijn. De filosofie en werking van Yuki worden hier uitvoerig gepresenteerd. Ook de collega’s van Support worden voorgesteld.

Na deze knallende start organiseren we drie opleidingen en twee Q&A sessies in de eerste drie maanden van de onboarding. In de opleidingen zoomen we dieper in het gebruik van de software. Deze opleidingen sluiten we af met een examen om je kennis te testen. Je hebt te allen tijde toegang tot onze Knowledge Base waarop alle hulpartikelen verzameld zijn.

Tijdens de volledige onboarding heb je steeds gratis toegang tot onze telefonische support en ticketing service. Een dedicated Support team staat voor je klaar om al je vragen op te vangen.

Na de eerste drie maanden organiseren we een End-of-onboarding. Dit is een leerrijk reflectiemoment waarbij we de vervolgstappen voor de daaropvolgende maanden zullen bepalen. We evalueren het initiële plan van aanpak en sturen bij waar nodig. Zo is het projectplan altijd de rode draad die bepaalt hoe we, steeds samen, jullie doelen met Yuki gaan behalen. We bespreken hoe jullie de eerste maanden hebben ervaren, of het liep zoals verwacht, hoe tevreden jullie zijn en hoe betrokken de ondernemers zijn. In dit reflectiemoment worden ook jullie resultaten besproken m.b.t. automatisatie en de kwaliteitsmonitor. Indien er extra training blijft nodig te zijn, worden hier ook vervolgstappen opgenomen.

Samen organiseren we een gratis Yuki kickstart-sessie voor je klant-ondernemers bij jou op kantoor. Tijdens deze sessie leggen we de Yuki manier van werken uit en de mogelijkheden van de software en mobiele applicatie. Dit is meteen een goed moment om te netwerken tijdens een drankje achteraf.

Na zes maanden volgt een portaalscan, een diepgaande evaluatie door de Customer Success Professional en Technical. We presenteren een rapport van je resultaten met mogelijke volgende stappen en verbeterpunten. Ook hier nemen we het projectplan er terug bij om de volgende stappen te gaan bepalen. De input van de portaalscan is hierbij een belangrijke bron aan informatie.

Vanaf dat moment is de coaching afgestemd op het actieplan dat we regelmatig samen doornemen. Afhankelijk van de behoeften van je teams, je klanten en je doelstellingen met Yuki, bekijken we samen welke acties op welk moment moeten worden ondernomen. Het is duidelijk dat de ondersteuning niet ophoudt na de onboarding. Tijdens onze hele samenwerking heb je een vaste contactpersoon voor Customer Success, die je begeleidt en uitdaagt in functie van je gebruik en behoeften in Yuki.

Zin in een gesprek?

Wil je graag vrijblijvend een gesprek met een van onze Yuki collega’s? Plan dan een digitaal gesprek in via de knop rechts.