Nieuws

Lancering nieuwe feature: analytisch boekhouden

Judith van den Borne
|
14/12/2021

We sluiten het jaar af met een knaller van formaat! Onze developers hebben hard gewerkt aan een nieuwe en uit-de-kluiten-gewassen-feature: analytisch boekhouden. Goed nieuws dus voor bedrijven die extra inzichten willen vergaren uit hun boekhouding. 

 

Wat is jouw voordeel?

  • Ben je ondernemer? Bevestig je buikgevoel aan de hand van vergelijkende cijfers en rapporteringen. 
  • Ben je accountant? Help klant-ondernemers bij de opbouw van de analytische module door samen de criteria te bepalen die hun diepgaande en relevante inzichten geven over hun onderneming.

Heb je het gevoel dat een specifiek product of winkel winstgevender is in een bepaalde regio of wil je nagaan welke teams kosteneffectief werken? Dat kan nu via analytisch boekhouden. De nieuwe functionaliteit geeft ondernemingen geavanceerde inzichten in hun bedrijf door bijvoorbeeld cijfers van producten, filialen of bedrijfstakken met elkaar te vergelijken. Een gedetailleerde rapportering én een betere monitoring zorgt ervoor dat je meer proactief kan handelen. 

 

Boost de samenwerking met je ondernemer of accountant 

De feature is gebouwd en ontworpen naar de noden van ondernemers en is volledig customizable afhankelijk van het type onderneming. Bepaal samen met je accountant de criteria en soort transacties zodat je die concrete cijfers samen kan analyseren. Deze feature is erop gebrand om de samenwerking tussen ondernemer én accountant te boosten.

De feature is onmiddellijk beschikbaar voor ondernemingen die over een Large of Unlimited bundel beschikken.

Voor wie is deze feature bedoeld?

Voor accountants of finance experts binnen bedrijven

Met Analytisch boekhouden werk je in een volledig aparte analytische omgeving, waardoor er geen vertraging is bij je boekhoudkundige verwerking. Met deze feature staat de samenwerking tussen ondernemer én accountant centraal.

Voor ondernemers

In eerste instantie willen we accountants vertrouwd maken met de nieuwe feature zodat ze jou met alle nodige expertise kunnen ondersteunen in het gebruik van deze feature. In de loop van 2022 volgt er meer concrete informatie. 

 

Wat houdt deze feature juist in?

  • Verschillende rapporten
    Beschikbaar om meteen nieuwe inzichten te krijgen
  • Grote focus op automatisatie
    Introductie van verdeelsleutels, toewijzingsregels en bulk toewijzingen
  • Excel exports
    Beschikbaar voor bedrijven die nog verregaandere eigen rapportering wensen op te bouwen
  • Samenwerking
    Feature waarbij ondernemer én accountant samen kunnen werken

Wil je meer weten over onze product updates?

News Een flitsende boekhouding dankzij de nieuwe Yuki Assistant

Vanaf 1 december is de overgangsperiode officieel voorbij en verdwijnt de oude app. Enkel de nieuwe Yuki Assistant is dan nog ter beschikking.

Lees het volledige artikel
News Visma | yuki maakt als eerste bedrijf in Europa factuurverwerking veiliger met blockchaintechnologie

Blockchain technologie in haar boekhoudplatform controleert de echtheid van bonnetjes en facturen automatisch.

Lees het volledige artikel
News Nieuw leiderschap voor Visma | yuki

Nieuwe wind in de zeilen van The Yuki Company! 💨 Rogier van den Heuvel en Ellen Sano nemen vanaf vandaag de fakkel over. 🔥 Als stuur- en bakboord werken ze samen en zetten koers naar meer groei. 📈

Lees het volledige artikel
Terug naar overzicht