Direct naar de contentDirect naar de footer

Een praktische handleiding hoe je je medewerkers door organisatieverandering gidst 

Medewerkers eerst, digitaliseren tweedes. Da’s de volgorde. Ga je te snel? Dan haken collega’s af en gaan ze elders soelaas zoeken. Dat geldt trouwens niet alleen voor digitalisatie, maar voor alle nieuwe projecten of veranderingen. Kan jouw kantoor hier hulp bij gebruiken? Dan is dit e-book voor jou, of je baas ;). 

Yuki ging praten met drie experts van LQ over bedrijfstransformatie. Communicatie viert hier hoogtij als het even vakkundig gebracht is als een schaakspel. Altijd voorbereid op de volgende stap én de tegenreactie. Wij vertaalden de theorie en technieken naar praktijkgerichte voorbeelden voor jou als accountant. 

Waar kan dit E-book je bij helpen?

✅  Hoe kan je omgaan met weerstand van je medewerkers of team?
✅ Hoe ga je van acceptatie naar betrokkenheid?
✅ Hoe meet je de betrokkenheid van je collega’s?
✅ Welke stappen zijn noodzakelijk om betrokkenheid te creëren?