5 vragen aan Nina, Customer Success Professional bij Yuki

Dorien
|
24/04/2020

Team Yuki is enthousiast, gedreven en gemotiveerd. En een tikje rebels. Hoewel we een mix van persoonlijkheden zijn, hebben we een fantastische synergie. Dit komt omdat we allemaal hetzelfde doel hebben: elke dag streven naar een betere Yuki. Om Team Yuki beter te leren kennen, laten we in onze “5 vragen aan…”-rubriek een collega aan het woord. Deze keer is Nina, Customer Success Professional, aan de beurt.

“Customer Success Professional”, wat betekent dat juist?

Ik ben als Customer Success het vast aanspreekpunt voor de klanten in mijn regio. Nadat het contract is afgesloten leg ik het eerste contactmoment vast en bespreek het volledig onboardingstraject. Tijdens dit onboardingstraject heb ik nauw contact met de klant doordat ik opleidingen geef en Q&A sessies organiseer. Na de onboarding stellen we met het kantoor doelen op qua digitalisatie met Yuki en helpen we hen om dit doel te bereiken. 

Hoe ziet een doorsnee dag er voor jou uit?

Elk kantoor zit steeds in een andere fase van onboarding en digitalisering op kantoor, of botst tegen andere problemen op. Dat betekent dus ook dat mijn dagen héél gevarieerd zijn, daarom hou ik van mijn job.

Sommige dagen geef ik een volledige dag opleiding, de andere dagen zijn gevuld met meetings met mijn partners om hun vooruitgang te bespreken. Ook zijn er dagen waarbij ik mijn mailbox moet bijwerken en opvolging doe voor mijn partners. Voor mijn job ben ik veel op verplaatsing en reis ik door regio West-Vlaanderen. Iedere vrijdag ben ik wel op ons kantoor te Antwerpen voor interne meetings en bij te praten met mijn leuke collega’s.

Uit welk hout moet een Customer Success’er gesneden zijn?

Wij werken veel in de boekhoudsoftware zelf, een achtergrond in boekhouding is dus een echte must. We hebben echter ook een hele intense band met onze partners. We brainstormen mee over nieuwe digitaliseringsstappen, helpen deze mee te implementeren op kantoor én sparren samen over de toekomst van hun kantoor. Hier is het natuurlijk belangrijk voor dat je behulpzaam bent, maar vooral ook gedreven, positief en dat je van aanpakken weet. Jij bent een belangrijke factor in de digitaliseringsslag van de accountant.

Wil jij ook werken bij Yuki?

Kijk eens tussen onze openstaande vacatures naar wie we precies op zoek zijn.

Waarom is Yuki jouw ideale match?

Bij Yuki heerst een sfeer van samenhorigheid en fun. We werken hard maar amuseren ons ook hard. Iedereen is één team! Waarom bij Yuki werken? Omdat je onmiddellijk zal thuis voelen en nooit zal vervelen.

Wat is een belangrijk levensles die je hebt geleerd bij Yuki?

Dat je eerst moet investeren om dan de vruchten van je harde werk te kunnen plukken. Voordat ik als Customer Success Professional aan de slag ging, volgde ik eerst zes maanden een opleiding op het kantoor van Antwerpen. Als je elke dag van het diepe West-Vlaanderen komt kan dat soms heel zwaar zijn. Maar ik heb doorgebeten, en nu kan ik mijn droomjob doen waar ik zoveel energie uithaal.

Wil jij net zoals Nina deel uitmaken van Team Yuki? Check dan zeker onze open vacatures!

Bekijk onze vacatures
Yuki Femke Hogema
Blog

Femke Hogema: Lever resultaten, geen handelingen

Lees meer
Yuki Opvallen in de massa
Blog

E-book: Hoe voorkom ik dat ik als accountant opga in de massa

Lees meer
Pop Consult & Coaching en Fiscadvies
Blog

#strafverhaal – Pop Consult & Coaching en Fiscadvies te gast bij 50Koffies in onze Yuki Studio

Lees meer